Heb je een klacht vertel het ons, ben je tevreden vertel het een ander

 

Dit kun je doen

Bij Voetstuk Podotherapie doen wij  er alles aan om je gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen.

Dit gebeurt in overleg met jou en uitsluitend met jouw toestemming.

Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling zelf of over de manier waarop de podotherapeut met je omgaat.

Als je ontevreden bent over je podotherapeut, dan is het van belang dat je dat kenbaar maakt. In eerste instantie voor jouzelf, maar ook in het belang van andere patiënten en het waarborgen van de kwaliteit bij Voetstuk Podotherapie.

Geef hier uw klacht aan ons door

 

Wanneer je een klacht hebt over de zorgverlening of de bejegening van de podotherapeut, maak deze dan kenbaar bij het Klachtenloket Paramedici. De beroepsvereniging “Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten” (NVvP) heeft op haar site de klachtenprocedure omschreven. Hierin kun je lezen wat er gebeurt wanneer je een klacht indient.

De NVvP raadt je aan om na de registratie van jouw klacht deze eerst te bespreken met je podotherapeut. Samen proberen we dan de juiste oplossing te vinden. Als je dat moeilijk vindt dan vinden we het prima dat je een familielid of een ander iemand uit je omgeving meeneemt.

Vindt je het moeilijk om ons rechtstreeks te benaderen? Dan kun je contact opnemen met Zorgbelang Nederland of telefonisch via 030 299 1970. In Nederland zijn regionale Zorgbelang-organisaties actief. Zij behartigen de belangen van zorgvragers in de regio en zetten zich in voor de kwaliteit van de zorg. Zij zijn met elkaar en met de landelijke patiëntenorganisaties verbonden via Zorgbelang Nederland. De medewerkers van Zorgbelang kunnen u onder meer helpen bij het voorbereiden van een gesprek met je podotherapeut.