Klachten

 

 

 

Omdat er soms ook eens iets misgaat.

Klachten procedure

Bij Voetstuk Podotherapie doen wij  er alles aan om uw gezondheidsklachten zo goed mogelijk te behandelen.

Dit gebeurt in overleg met u en uitsluitend met uw toestemming.

Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent en een klacht heeft over de behandeling zelf of over de manier waarop de podotherapeut met u omgaat.

Als u ontevreden bent over uw podotherapeut, dan is het van belang dat u dat kenbaar maakt. In eerste instantie voor uzelf, maar ook in het belang van andere patiënten en het waarborgen van de kwaliteit bij Voetstuk Podotherapie.

Wat kunt u doen?

Geef hier uw klacht aan ons door

 

Heeft u een klacht? vertel het ons! Bent u tevreden? Vertel het een ander!

 

 

 

Dit kunt u doen

Wanneer u een klacht heeft over de zorgverlening of de bejegening van uw podotherapeut, maak deze dan kenbaar bij het Klachtenloket Paramedici. De beroepsvereniging “Nederlandse Vereniging van Podotherapeuten” (NVvP) heeft op haar site de klachtenprocedure omschreven. Hierin kunt u lezen wat er gebeurt wanneer u een klacht indient.

De NVvP raadt u aan om na de registratie van uw klacht deze eerst te bespreken met uw eigen podotherapeut. Samen proberen we dan de juiste oplossing te vinden. Als u dat moeilijk vindt dan vinden we het prima dat u een familielid of een ander iemand uit uw omgeving meeneemt.

Vindt u het moeilijk om ons rechtstreeks te benaderen? Dan kunt u contact opnemen met Zorgbelang Nederland of telefonisch via 030 299 1970. In Nederland zijn regionale Zorgbelang-organisaties actief. Zij behartigen de belangen van zorgvragers in de regio en zetten zich in voor de kwaliteit van de zorg. Zij zijn met elkaar en met de landelijke patiëntenorganisaties verbonden via Zorgbelang Nederland. De medewerkers van Zorgbelang kunnen u onder meer helpen bij het voorbereiden van een gesprek met uw podotherapeut.